tearly

Alla inlägg under april 2012

Av Em - 1 april 2012 20:57

En dag väl spänderad med städning, pyssel, bad, skrivande och träning. Ja ni läste rätt, jag har varit och tränat på gymmet och dessutom tagit en Zumba-klass. Känns väldigt skönt att få träna igen. Det var ju ganska så länge sedan jag ens hade något sug för att gå och träna. Enda saken som stör mig är att det blivit så otroligt dyrt att köpa träningskort. blev faktiskt riktigt förvånad när jag såg hur mycket det kostar. Och det klippkort som jag hade sedan innan hade redan gått ut.


Annars har jag tittat en del på tv, t ex såg jag the Mentalist, otroligt bra serie om jag får säga så själv. Ska försöka fixa några bilder på mitt pyssel sen så att ni alla kan få se.

Om Mig


Hej Allesammans!
I denna blogg skriver jag om min vardag och allt som kan tänkas intressera mig för tillfället.

Till stor del kommer jag nu att skriva om förberedelserna inför att åka till Japan. Och självklart om mitt lajvande, körerna och annat int

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Frågor

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards