tearly

Alla inlägg under juni 2011

Av Em - 6 juni 2011 09:04

hej!

Har nu äntligen hittat en dator med internet som jag faktiskt har tid att sätta mig ned vid och skriva... Mycket har hänt och jag trivs verkligen här. Det är kul att få hålla på med höghöjdsaktiviteterna och träffa alla härliga människor som finns här. Har som några kanske vet lyckats skada handen även om det inte var något faligare än en infalmation i handen. Alltså har jag fått göra ett litet uppehåll i klättreing och instruktörsarbetet. Nu verkar hande dock vara någorlunda okej igen.


om ni undrar varför jag är så svår att få tag på så har det att göra med att det nästan inte finns något täckning här ute. alltså har jag varken tel eller internet på mobilen för tillfället.... ska försöka vara duktig och meddela när det går bra att få tag på mig i framtiden dock.


nu måste jag ut och jobba så jag får skriva mer senare.


Love Em

Om Mig


Hej Allesammans!
I denna blogg skriver jag om min vardag och allt som kan tänkas intressera mig för tillfället.

Till stor del kommer jag nu att skriva om förberedelserna inför att åka till Japan. Och självklart om mitt lajvande, körerna och annat int

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Frågor

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards