tearly

Alla inlägg under augusti 2011

Av Em - 12 augusti 2011 23:33

OMG! Träffade precis mina rumskompisar för första gången. Och eftersom jag bor i ett "9 beds Mix gender" rum var jag beredd på att det kunde bli vilket slags folk som helst. OMG Gud va snygga de är... 6 Italienska killar på 19 år. Vet som inte va man kan säga mer... Deras engelska är inte så bra men de förstår mig åtminstone ok. Allt har gått bra och jag har redan träffat massa med kul människor bland annat en tjej från Sydkorea och en kille från Norge/England. Har faktiskt varit otroligt kul med allt detta nya. :) måste sova nu så god natt allesammans. PS. Killarna var verkligen supersnygga... De är inte ok ;)

Av Em - 7 augusti 2011 21:05

Jag har träffat så underbara människor medans jag jobbat här på norrbyskär. Inte nog med att jag funnit människor jag kommer bra överens med utan folk som jag faktiskt tror att jag kommer hålla kontakten med även efter att vi skillts åt. Detta kanske låter lite konstigt men det är så att jag för det mesta lär känna människor och har kul tillsammans med dem men när det kommer till folk jag faktiskt själv jobbar för att ha kvar kontakt med även efter att vi skillts åt är det bara en handfull. Detta gör att det är en stor sak för mig att inse att jag nu funnit flera nya underbara människor jag vill hålla kontakten med och se om vi kan fortsätta umgås även efter denna sommar tillsammans.


Att flera av de nämda är från andra länder gör ju saken lite svårare men oxå dessto roligare. Jag kommer ju kunna åka och hälsa på dem i framtiden. YAY!!! Enligt mig är det alltid roligare att få lära känna nya ställen genom att man känner folket som bor där. Det gör att man på ett helt annat sätt kan lära sig om kulturen och allt spännande som finns att göra.


Jag vill oxå passa på och tacka för alla härliga minnen jag nu bär med mig av människor och stunder delade med er mina kära vänner.


<3 Em


Av Em - 3 augusti 2011 19:55

Har, ännu en gång, insett hur viktigt det är för mig att få skratta. Tackvare denna blogg, http://fredrik.cafe.se har jag fått många glada skratt den senaste tiden. Det är ju de små sakerna här i livet som man kommer ihåg i slutändan. Jag kan t ex komma ihåg specifika middagar hemma men inte mina egna födelsedagar osv. Har förträngt mycket av stora bråk men kommer ihåg specifika tillfällen då ingenting hände. Jag kan då säga precis hur det såg ut runtomkring mig och vad det var för slags känsla. allt är kvar från de stunderna. Som om allt fångades på foto.


Som tur är har jag massa med underbara människor som jag kan ha kul tillsammans med. Vi gör saker som att spela vollyboll och leka tillsammans och det finns så många tillfällen att skratta tillsammans. Helt underbart.



Om Mig


Hej Allesammans!
I denna blogg skriver jag om min vardag och allt som kan tänkas intressera mig för tillfället.

Till stor del kommer jag nu att skriva om förberedelserna inför att åka till Japan. Och självklart om mitt lajvande, körerna och annat int

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Frågor

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards